ΑΠΟΦΑΣΗ του ΔΣ της ΑΣΓΜΕ – 14/01/2023

Είμαστε στον 5ο μήνα λειτουργία των σχολείων και εν μέσω εκλογικών διαδικασιών για τις Οργανώνεις Γονέων σε πρωτοβάθμιο επίπεδο (Σύλλογος Γονέων).

Βασικό ζήτημα παραμένει και επιβεβαιώνεται διαρκώς: οι μεγάλες ελλείψεις των σχολείων τόσο σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό -όσο και σε υλικοτεχνική υποδομή.

Επιμένουμε ως ΑΣΓΜΕ ότι είναι σημαντικό οι αποφάσεις του Συνεδρίου μας και το πλαίσιο πάλης μας να φτάσει από τις Ομοσπονδίες σε κάθε Ένωση Γονέων και σε κάθε Σύλλογο Γονέων. Με ευθύνη των Ομοσπονδιών πρέπει να διοργανωθούν πλατιές συσκέψεις με Ενώσεις και Συλλόγους για να συζητηθούν οι Αποφάσεις του Συνεδρίου μας, αλλά και οι εξελίξεις με τη λειτουργία των σχολείων.

Α. Παραμένουν τα προβλήματα που δυσχεραίνουν την ποιότητα της εκπαίδευσης των παιδιών μας

Είναι σημαντικό οι διεκδικήσεις μας να έχουν ως βασικό άξονα ότι εμείς οι γονείς δεν ανεχόμαστε να βάζουμε το χέρι στην τσέπη για τη μόρφωση του παιδιού μας, για τη λειτουργία των σχολείων, για όλα αυτά που οφείλει να παρέχει οργανωμένα και δωρεάν το κράτος.

Μόνο οργή μπορεί να γεννήσει σε κάθε γονέα το τραγικό γεγονός του θανάτου μαθητή στο σχολείο από κακή λειτουργία-συντήρηση καυστήρα στις Σέρρες. Αποδεικνύεται περίτρανα ότι όσο η ζωή και η μόρφωση των παιδιών μας μπαίνει στο ζύγι “κόστος-όφελος”, όσο η υποχρηματοδότηση της Παιδείας διαχρονικά παραμένει καθεστώς για κάθε πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας – εμείς οι γονείς έχουμε μόνο το δρόμο της μαζικής οργανωμένης διεκδίκησης. Είναι ανάγκη τόσο σε κεντρικό επίπεδο (ΑΣΓΜΕ, Ομοσπονδίες), όσο και σε τοπικό (Ενώσεις, Σύλλογοι Γονέων) να προτάξουμε τα ζητήματα της σχολικής υποδομής.

Απαιτούμε σύγχρονα ασφαλή σχολεία που θα καλύπτουν πλήρως τις σύγχρονες μορφωτικές απαιτήσεις των παιδιών μας, σχολεία που θα κάνουν τη σχολική ζωή ευχάριστη και δημιουργική. Σχολεία που θα εξασφαλίζουν με τις υποδομές τους όλα όσα χρειάζεται ένα μαθητής για ολοκληρωμένη μόρφωση (πχ αθλητική δραστηριότητα, καλλιτεχνική δραστηριότητα, σύγχρονα εργαστήρια πληροφορικής – χημείας-φυσικής, κ.α.). Απαιτούμε κανέναν σχολείο χωρίς επαρκής θέρμανση λόγω του αυξημένου ενεργειακού κόστους. Απαιτούμε πλήρη έλεγχο και συντήρηση όλων των σχολικών μονάδων της χώρας (αντισεισμική θωράκιση, στατικότητα κτιρίων, ηλεκτρολογικός έλεγχος, έλεγχος συστήματος θέρμανσης, κ.α.).

Η συντήρηση των σχολείων είναι ευθύνη των Δήμων. Απαιτούμε από κάθε Δημοτική Αρχή να αναλάβει τις ευθύνες της. Αναδεικνύουμε τα προβλήματα ανά Δήμο και ανά σχολείο και κάνουμε μαζικές παρεμβάσεις και παραστάσεις διαμαρτυρίας στα Δημοτικά Συμβούλια, απαιτώντας άμεση λύση σε κάθε πρόβλημα σχολικής υποδομής. Αναδεικνύουμε την διαχρονική υποχρηματόδοτηση των Σχολικών Επιτροπών και της ΣΑΤΑ προς τους Δήμους και πως αυτή εκφράζεται σε κάθε Δήμο, διαμορφώνοντας πλαίσιο αιτημάτων με βάση τις ανάγκες που υπάρχουν σε κάθε περιοχή για σχολική στέγη και συντήρηση. Απαιτούμε άμεσα να βρεθεί λύση για το απαράδεκτο καθεστώς των σχολικών αιθουσών σε κοντέινερ, που δεν αγγίζει μόνο την Προσχολική Αγωγή, αλλά εξαπλώνεται σε πολλά σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης λόγω παλαιών και κακοσυντηρημένων σχολικών κτιρίων. Τα στοιχεία δείχνουν ότι την τελευταία 5ετία στους περισσότερους Δήμους η μείωση των χρημάτων προς Σχολικές Επιτροπές αντιστοιχεί περίπου σε μια δόση, ενώ στην καλύτερη των περιπτώσεων η ΣΑΤΑ για συντήρηση παραμένει καθηλωμένη στα επίπεδα του 2018-2019, με τις ανάγκες των σχολείων να έχουν αυξηθεί.

Επίσης χρειάζεται να υπάρχει ανά Σύλλογο και Ένωση, σταθερή παρακολούθηση στα χρήματα των Σχολικών Επιτροπών και να μην γίνει από κανέναν ανεκτή η προσπάθεια της Κυβέρνησης για ποινή 10% μείωσης χρημάτων ανά δεν υπάρχει “εξοικονόμηση” στο ενεργειακό κόστος. Δεν θα ανεχτούμε κανένα σχολείο χωρίς θέρμανση, κανένα σκοτεινό σχολείο.

Είναι επιτακτικό οι Οργανώσεις των Γονέων να θέτουν διαρκώς το αίτημα για γενναία χρηματοδότηση των Σχολικών Επιτροπών στο ύψος των σύγχρονων αναγκών ώστε να λειτουργούν με πλήρη υλικοτεχνική υποδομή τα σχολεία.

Τα εκπαιδευτικά κενά, οι διπλές αναθέσεις σε εκπαιδευτικούς, ακόμα και 5 μήνες από την έναρξη των σχολείων “καλά κρατούν”. Όσο και αν πανηγυρίζει η Κυβέρνηση για προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών, η καθημερινότητα στα σχολεία και η μορφωτικές ανάγκες των παιδιών μας τη διαψεύδουν. Είναι άλλη μια απόδειξη γιατί πρέπει να καταργηθεί η Τράπεζα Θεμάτων, η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής. Αποδεικνύεται ότι η μόνιμων αδιοριστία εκπαιδευτικών διαμορφώνει έντονη διαφοροποίηση στο επίπεδο της ενιαίας παρεχόμενης μόρφωσης σε κάθε σχολείο. Εκτιμάμε θετικά τις μαζικές παραστάσεις από Οργανώσεις Γονέων (Ενώσεις , Συλλόγους) από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, διεκδικώντας κάλυψη των κενών. Σε αρκετές περιπτώσεις είχαμε άμεσα αποτελέσματα, στοιχείο που δείχνει ότι η δράση και το περιεχόμενο των διεκδικήσεων των Οργανώσεων Γονέων, είναι αυτή που μπορεί να φέρει λύσεις. Ακόμα πιο άμεσα ήταν τα αποτελέσματα σε πολλές περιπτώσεις στην κάλυψη κενών στην παράλληλη στήριξη, κυρίως στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Κενά υπάρχουν και σε μη εκπαιδευτικό προσωπικό στα σχολεία. Λείπουν σχολικοί νοσηλευτές, σχολικοί ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί, ελλείψεις στην καθαριότητα των σχολείων. Αποτέλεσμα παραμένει η υποβάθμιση της παρεχόμενης μόρφωσής στα παιδιά μας και της ολόπλευρης στήριξης τους στη σχολική ζωή. Δυστυχώς υπάρχουν ακόμα και 5 μήνες από την έναρξη των σχολείων εκατοντάδες μαθητές που ενώ δικαιούνται σχολικό νοσηλευτή, δεν έχει διοριστεί, και αρκετοί μαθητές μένουν εκτός σχολείου, σχολικής ζωής και επιλέγουν την τηλεκπαίδευση σε βασικά μαθήματα και όχι σε όλα ή την κατ οίκον εκπαίδευση, με σοβαρές επιπτώσεις στις κοινωνικές σχέσεις παιδιών και εφήβων και τον κοινωνικό αποκλεισμό τους. Όσο υπάρχουν μαθητές εκτός εκπαιδευτικής διαδικασίας, η Κυβέρνηση και το Υπ. Παιδείας φέρουν ακέραια την ευθύνη. Ζήτημα που πρέπει να αναδειχθεί ανά περιοχή με παραστάσεις στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Θετικά εκτιμάμε ότι για τα ζητήματα των εκπαιδευτικών κενών, αλλά και για ζητήματα υποδομών των σχολείων, σε πολλές περιοχές διοργανώθηκαν παραστάσεις διαμαρτυρίας σε Δ/νσεις Εκπαίδευσης και σε Δήμους από κοινού από Οργανώσεις Γονέων και Συλλόγους Εκπαιδευτικών. Αυτό το στοιχείο πρέπει να το διαφυλάξουμε, να ενισχυθεί και να είναι σταθερά στον προσανατολισμό της οργάνωσης της δουλειάς μας σε κάθε επίπεδο των Οργανώσεων Γονέων.

Παράλληλα οι γονείς αγωνιούν ακόμα περισσότερο βλέποντας τα ανεπαρκή μέτρα για την υγιεινή και ασφάλεια μαθητών και εκπαιδευτικών για τον covid-19, την έξαρση της εποχικής γρίπης. Η Κυβέρνηση για άλλη μια χρονιά μετατοπίζει την πρόληψη και την ευθύνη στους μαθητές και τις οικογένειες τους, πλέον δε χορηγεί ούτε τακτά και προγραμματισμένα δωρεάν τεστ στη σχολική κοινότητα. Οι Οργανώσεις Γονέων έχουμε όλο το προηγούμενο διάστημα διαμορφώσει ολοκληρωμένο πλαίσιο αιτημάτων με βασικό άξονα την κρατική ευθύνη για δωρεάν και τακτό έλεγχο της διασποράς του covid αλλά και της γρίπης στη σχολική κοινότητα. Τα αιτήματα μας παραμένουν στο ακέραιο. Προτάσσουμε την μείωση των μαθητών ανά Τμήμα. Δε θα δεχτούμε η ανεπάρκεια της Κυβέρνησης σε μέτρα πρόληψης να οδηγήσει τα παιδιά μας πάλι σε τηλεκπαίδευση. Έχει την αποκλειστικής ευθύνη η Κυβέρνηση για μαζικά, ουσιαστικά μέτρα πρόληψης στη σχολική κοινότητα (καθαριότητα, υγιεινή, δωρεάν test), αλλά και για την επάρκεια σε φαρμακευτική και ιατρική κάλυψη για κάθε παιδί. Καλούμε τις Οργανώσεις Γονέων να διοργανώσουν αγωνιστικές κινητοποιήσεις ανά περιοχή σε Παιδιατρικά Νοσοκομεία, σε Κέντρα Υγείας και να αναδειχθούν οι ελλείψεις στην παιδιατρική περίθαλψη, διεκδικώντας τώρα στελέχωση και δωρεάν ιατροφαρμακευτική κάλυψη για κάθε παιδί.

Στα πλαίσια της υλοποίησης των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων στη λειτουργία των σχολειών, η Κυβέρνηση “διαφημίζει” την εξαγγελία για το πολλαπλό βιβλίο. Ως ΑΣΓΜΕ έχουμε ολοκληρωμένη θέση στην κριτική που είχαμε κάνει στο σύνολο του νομοσχεδίου για την “αναβάθμιση του σχολείου”. Με βάση την αρχική μας τοποθέτηση επαναφέρουμε ότι το κυρίαρχο είναι η συνολική μορφωτική ανύψωση όλων των μαθητών, και όχι η διαφοροποίηση της παρεχόμενης μόρφωσης. Το πολλαπλό βιβλίο θα αξιοποιηθεί για διαχωρισμό και κατηγοριοποίηση μαθητών και σχολείων. Ο εκπαιδευτικός θα παίρνει την ευθύνη επιλογής βιβλίου από μια δεξαμενή ηλεκτρονικής βιβλιοθήκης και ανάλογα το επίπεδο της κάθε τάξης θα προτείνει σχολικά συγγράμματα είτε πιο σύνθετα, είτε πιο απλοϊκά, με τους μαθητές ακόμα και στην ίδια τάξη του έχουν σχολείου να έχουν διαφορετικό επίπεδο εμβάθυνσης στο περιεχόμενο του κάθε μαθήματος. Είναι φανερό ότι όσο και να προπαγανδίζει η Κυβέρνηση ότι αναβαθμίζει το σχολείο, μάλλον είναι ακόμα πιο ορατό ότι υποβαθμίζει την ενιαία μόρφωση για όλους μαθητές.

Β. Να συνεχίσουμε την πολύμορφη δράση για το σύνολο της ζωής και των αναγκών μαθητών και γονιών

Μια σειρά πρωτοβουλίες από Ομοσπονδίες, Ενώσεις και Συλλόγους Γονέων, υλοποιώντας και την κατεύθυνση της ΑΣΓΜΕ για το σύνολο της σχολικής ζωής, αλλά και των αναγκών μαθητών και γονέων, έχουν θετικό αντίκτυπο.

Οι μαζικές Ημερίδες που έγιναν από:

  • Ομοσπονδία Γονέων Αττικής για το περιεχόμενο της σχολικής μόρφωσης
  • Ομοσπονδία Γονέων Κ.Μακεδονίας για τη νεανική παραβατικότητα και το σχολικό εκφοβισμό
  • Ομοσπονδία Γονέων Κρήτης για τη σχολική στέγη

με συμμετοχή και τοποθετήσεις από γονείς, εκπαιδευτικούς αλλά και ειδικευμένους επιστήμονες, βοηθούν να γίνεται πιο κατανοητό γιατί οι διεκδικήσεις των Οργανώσεων Γονέων απηχούν τις σύγχρονες ανησυχίες των γονιών για τη ζωή αλλά και τη μόρφωση κάθε μαθητή. Η ΑΣΓΜΕ μπορεί να αξιοποιήσει τα υλικά από τις Ημερίδες αυτές σε μια ενιαία έκδοση που θα βοηθήσει τις Οργανώσεις Γονέων να γενικεύσουν την εικόνα και να ενισχύσουν το διεκδικητικό τους πλαίσιο με βάση τις ανάγκες της κάθε περιοχής.

Στον ίδιο δρόμο και με την ίδια αποτελεσματικότητα βοηθούν οι δεκάδες πρωτοβουλίες από Ενώσεις και Συλλόγους Γονέων για αντίστοιχα θέματα που έχουν γίνει αυτό το 5μηνο. Πχ η πολιτιστική πρωτοβουλία με τη θεατρική παράσταση από την Ομοσπονδία Γονέων Αττικής που ανέδειξε την ανάγκη για ποιοτική πολιτιστική ψυχαγωγία που έχουν ανάγκη τα παιδιά σήμερα, πρωτοβουλίες που πρέπει να γενικευτούν από τις Οργανώσεις Γονέων.

Είναι σημαντικό Ομοσπονδίες, Ενώσεις, Σύλλογοι να εντείνουν αυτή τη δράση. Επίσης οι πρωτοβουλίες αυτές πρέπει να ενισχύουν και να διαμορφώνουν το πλαίσιο αιτημάτων των Οργανώσεων Γονέων με βάση τις ανάγκες και τους προβληματισμούς. Είναι χαρακτηριστικές οι πρωτοβουλίες από Οργανώνεις Γονέων για τις ελλείψεις σε Παιδιατρικά Νοσοκομεία, για την κακοποίηση μαθητών, για τη διαφύλαξη ελεύθερων χώρων, για το χαρακτηρισμό οικοπέδων για σχολική στεγή.

Θετικά εκτιμάμε επίσης τις δεκάδες πρωτοβουλίες από Οργανώσεις Γονέων για αλληλεγγύη σε μαθητές και γονείς τις ημέρες των εορτών που πέρασαν, στοιχείο που ενδυναμώνει το ρόλο των Οργανώσεων Γονέων και κάνει πράξη ότι η οργανωμένη συλλογική δράση μπορεί να εγγυηθεί το ουσιαστικό περιεχόμενο τους συνθήματος “ένας για όλους και όλοι για έναν”.

Γ. για τις εκλογικές διαδικασίες

Ενίσχυσε τη δουλειά των Συλλόγων Γονέων το κείμενο της ΑΣΓΜΕ για τις εκλογικές διαδικασίες. Τα Όργανα των Συλλόγων Γονέων εναλλάσσονται κάθε 2 έτη, ενώ τα κλειστά σχολεία λόγω της πανδημίας τα προηγούμενα χρόνια, απορύθμισαν σε μεγάλο βαθμό τη συνέχεια από ΔΣ σε ΔΣ με ομαλή μετάβαση στην καθημερινή λειτουργία του Συλλόγου Γονέων. Είναι σημαντικό να κατανοείται από τους Συλλόγους Γονέων το ενιαίο των διαδικασιών όπως προβλέπονται από τους νόμους που θεσπίζουν τη λειτουργία των Οργανώσεων Γονέων.

Από την πρώτη εκτίμηση φαίνεται ότι υπάρχει μαζική συμμετοχή στις εκλογικές διαδικασίες, οι ΓΣ έχουν έντονο το στοιχείο του προβληματισμού των γονιών για τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών.

Βασικό μέλημα μας (ΑΣΓΜΕ, Ομοσπονδίες, Ενώσεις) πρέπει να είναι το σύνθημα “Σύλλογος Γονέων σε κάθε σχολείο” και η βοήθεια – προσανατολισμός που πρέπει να έχουν προς αυτή την κατεύθυνση. Θετικά εκτιμάμε ότι έχουμε αυτή την περίοδο την ίδρυση πολλών νέων Συλλόγων Γονέων, κυρίως σε Νηπιαγωγεία.

Είναι σημαντικό να ενισχυθεί η αμφίδρομη σχέση Σύλλογος – Ένωση και μπροστά στις εκλογικές διαδικασίες των Ενώσεων ώστε ο προβληματισμός των γονιών από τους Συλλόγους να συναντιέται με το διεκδικητικό πλαίσιο της κάθε Ένωσης με την ιδιαιτερότητα που εμφανίζονται τα προβλήματα σε κάθε περιοχή.

Θετικά εκτιμάμε ότι με βάση και τις οδηγίες της ΑΣΓΜΕ εκατοντάδες Σύλλογοι από όλη τη χώρα επικοινώνησαν με την ΑΣΓΜΕ, ζήτησαν βοήθεια και οδηγίες. Κυρίως είναι σε περιοχές που ακόμα δεν υπάρχουν Ενώσεις ή Ομοσπονδίες.

Πέρα από την πρακτική βοήθεια της ΑΣΓΜΕ, επανέρχεται η ανάγκη για διεύρυνση της ΑΣΓΜΕ. Θετικά εκτιμάμε την προσπάθεια με την τηλεδιάσκεψη με τις Ενώσεις από τα Ιόνια νησιά που δρομολογούν την προσπάθεια για σύσταση Ομοσπονδίας. Επίσης υπήρξαν επαφές για ίδρυση Ομοσπονδίας σε Πελοπόννησο, και για νέες Ενώσεις σε περιοχές της Πελοποννήσου (Μονεμβάσια, Κόρινθος). Να επιμείνουμε στην προσπάθεια από το ΔΣ της ΑΣΓΜΕ για διεύρυνση και να επιμείνουμε στις εκλογικές διαδικασίες για εκλογή αντιπροσώπων στα παραπάνω Όργανα όπως ορίζει ο νόμος, ανεξάρτητα αν έχουν συσταθεί ακόμα.

Δύο βασικά ζητήματα που απασχολούν τις Οργανώνεις Γονέων σε πρωτοβάθμιο επίπεδο στις εκλογικές διαδικασίες:

Α/ η εκπροσώπηση στην Ένωση με βάση το 1/3. Φαίνεται ότι η μαζικότητα των εκλογικών διαδικασιών και οι καλή προετοιμασία ΓΣ και εκλογών δε φέρνουν έντονα ως πρόβλημα τη μη εκπροσώπηση Συλλόγων στην Ένωση. Στις ιδιαίτερες περιπτώσεις τον ολιγομελών σχολείων προβλέπει ο νόμος την εκπροσώπηση στην Ένωση με έναν αντιπρόσωπο. Να εκτιμήσουμε με την λήξη των εκλογικών διαδικασιών αν χρειάζεται πρόταση για νομοθετική ρύθμιση, κυρίως σε επίπεδο Δευτεροβάθμιου και Τριτοβάθμιου επιπέδου Οργάνωσης Γονέων για την καλύτερη λειτουργία και της σύσταση νέων Ενώσεων και Ομοσπονδιών με βάση και τη γεωγραφική κατανομή της χώρας και του δυναμικού των μαθητών.

Β/ τα πρόστιμα από ΑΦΜ και φορολογικές δηλώσεις Συλλόγων Γονέων. Επιμένουμε στις επεξεργασμένες θέσεις της ΑΣΓΜΕ από παλαιότερες αποφάσεις των ΔΣ ή και Συνεδρίων για την απαλλαγή Συλλόγων Γονέων από ΑΦΜ. Οι Σύλλογοι δεν είναι ούτε επιχειρήσεις, ούτε αμαρτωλές ΜΚΟ, για έχουν έσοδα. Τα έσοδα και καταστατικά είναι από συνδρομές μελών και εκδηλώσεις που στηρίζουν το περιεχόμενο της δράσης και τους σκοπούς των Συλλόγων όπως περιγράφεται στα καταστατικά τους. Εξ άλλου με αυτό το σκεπτικό έχουν απαλλαγεί οι Σύλλογοι από το Μητρώο Πραγματικών Δικαιούχων αλλά και από την υποβολή φορολογικής δήλωσης.

Απαιτούμε άμεσα η Κυβέρνηση με νομοθετική ρύθμιση να δώσει της δυνατότητα να επιστραφούν τα ΑΦΜ από τους Συλλόγους Γονέων, να σβηστεί κάθε πρόστιμο που συνοδεύει Πρόεδρο ΔΣ για μη καταβολή φορολογικής δήλωσης Συλλόγου Γονέων. Την θέση μας αυτή να την κοινοποιήσουμε με υπόμνημα στα αρμόδια Υπουργία και να ζητήσουμε συνάντηση.

Σχετικά με εκλογές στους Συλλόγους να τονίσουμε ότι είναι ευθύνη των Ενώσεων και των Ομοσπονδιών να παρακολουθούν στενά τις εκλογικές διαδικασίες, να δίνουν βοήθεια ώστε να ξεπερνιόνται με σωστό τρόπο, προβλήματα που τυχόν προκύπτουν.

Πρώτιστο μέλημα των παραπάνω Οργάνων είναι η μαζικότητα και το περιεχόμενο της δράσης των Συλλόγων Γονέων, σύμφωνα με τις αποφάσεις των Συνεδρίων της ΑΣΓΜΕ, που πρέπει να φτάσουν σε κάθε Σύλλογο και να ενισχύουν το περιεχόμενο της δράσης του.

Το διεκδικητικό μας πλαίσιο πρέπει να φτάσει με ευθύνη Ομοσπονδιών και Ενώσεων σε κάθε Σύλλογο Γονέων σε κάθε γονιό. Να αξιοποιηθεί από κάθε Σύλλογο το προπαγανδιστικό υλικό, αφίσες για τα σχολεία, υλικά για ΜΚΔ που αναδεικνύουν τα αιτήματα μας που έχουν αναδειχθεί στο site της ΑΣΓΜΕ.

Από τη δράση μας – ενημέρωση για :

  • συνάντηση με ΕΕΤΕ για καλλιτεχνικά μαθήματα και απόφαση ΣτΕ
  • συνάντηση με Επιστημονική Ένωση Δ/ντων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

ΑΠΟΦΑΣΗ του ΔΣ της ΑΣΓΜΕ_ΙΑΝ_22