Χρειάστηκαν μόλις λίγες μέρες από το άνοιγμα των σχολείων για να επιβεβαιωθούν οι φόβοι μας για την κατάσταση των σχολικών αιθουσών
Άλλο ένα περιστατικό, που θα μπορούσε να οδηγήσει σε ατύχημα σημειώθηκε σήμερα σε σχολείο της Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα, στο συγκρότημα του 3ου γυμνασίου και 3ου λυκείου Θεσσαλονίκης, έπεσαν σοβάδες από το ταβάνι, την ώρα του μαθήματος. Από τύχη, και καθώς απουσίαζαν κάποιοι μαθητές, δεν κάθονταν στα συγκεκριμένα θρανία μαθητές.
Πρόκειται για το σχολείο, στο οποίο η Περιφερειακή Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας και ο Δήμος Θεσσαλονίκης, αποφάσισαν να μεταφέρουν και το Διαπολοτισμικό Λύκειο, παρά τις αντιδράσεις των γονέων και των εκπαιδευτικών που τόνιζαν τα προβλήματα λειτουργίας και υποδομών που ήδη υπάρχουν και που θα πολλαπλασιαστούν με την συστέγαση.
Μάλιστα, το καλοκαίρι μέσα στον Αύγουστο, ο Δήμος έστειλε συνεργεία για να γίνει διαχωρισμός αιθουσών με γυψοσανίδες, ενώ οι γονείς καταδείκνυαν τα προβλήματα που υπάρχουν στο κτίριο και την αυλή του σχολείου. Σε όλα αυτά οι υπηρεσίες έδιναν υποσχέσεις για μελλοντικές παρεμβάσεις, αφού το μόνο τους ενδιέφερε ήταν να δημιουργηθούν οι χώροι για να εγκατασταθεί το Διαπολιτισμικό Λύκειο.
Το σύνθημα του πανό που κρέμασαν οι γονείς έξω από το σχολείο, ήδη από το καλοκαίρι:
ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΨΥΧΩΝ
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
δυστυχώς δεν συγκίνησε τους αρμόδιους φορείς, για να έρθει σήμερα το συγκεκριμένο περιστατικό, για να επαληθεύσει του γονείς και να εκθέσει τον Δήμο και την Κυβέρνηση.
Θεωρούμε πως και αυτό το περιστατικό είναι αποτέλεσμα της πολύχρονης εγκατάλειψης από τις διοικήσεις των Δήμων και της χρόνιας υποχρηματοδότησης της Παιδείας.
Απαιτούμε ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
- Πιστοποιητικά καταλληλότητας για όλα τα σχολικά κτίρια ΑΜΕΣΑ . Ο ουσιαστικός ενδελεχής έλεγχος όλων των σχολικών μονάδων σε όλα τα επίπεδα (στατική επάρκεια – προσεισμικός έλεγχος – έξοδοι διαφυγής – πυρασφάλεια – ασφαλής ηλεκτρολογική εγκατάσταση – επάρκεια σε προαύλια και χώρους συγκέντρωσης).
- Κατασκευή νέων, ασφαλών και σύγχρονων σχολικών κτιρίων, αλλά και αναβάθμιση των σχολικών υποδομών για την εξυπηρέτηση των αυξημένων εκπαιδευτικών απαιτήσεων του 21ου αιώνα.