Η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δημοσίων Σχολείων του Δήμου Αγρινίου με λύπη παρακολουθεί να επαναλαμβάνεται για άλλη μια φορά η παράσταση «κατάληψη-σχολείο-εισαγγελέας-αστυνομία» ως μέσο εκφοβισμού μελών της σχολικής κοινότητας, όπως διαβάζουμε ότι συμβαίνει στο 1ο Γυμνάσιο Αγρινίου.
Εν μέσω πανδημίας με το Υπουργείο να αδιαφορεί για την ασφάλεια μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, ξανάνοιξε τα σχολεία συνεχίζοντας να στοιβάζει 23+ μαθητές στις σχολικές αίθουσες κλουβιά πολλές φορές, συμβουλεύοντας μάλιστα να τηρούνται οι αποστάσεις
Αντί να ακούσουμε τι έχουν να πουν τα παιδιά, που βέβαια δεν λένε τίποτε διαφορετικό από αυτό που από τον περασμένο Ιούνιο λέμε και εμείς οι γονείς, δηλαδή ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ, έρχεται το σχολείο με πρόσχημα, όπως διαβάζουμε και ακούμε, ότι «ίσως παρασύρθηκαν από εξωσχολικούς» οι μαθητές του παραπάνω γυμνασίου, μαζί με τους γονείς τους, να κάνουν βόλτες από το αστυνομικό τμήμα ώστε να συνετιστούν για ποιο λόγο άραγε;
Έχουμε τονίσει πολλές φορές και σε όλους τους τόνους ότι ο ρόλος του σχολείου δεν είναι να «δίνει» μαθητές που «ίσως παρασύρθηκαν», αλλά να εκπαιδεύει σωστούς πολίτες με όρους και προϋποθέσεις που εξασφαλίζονται αποκλειστικά από την πολιτεία.
Βλέπουμε μια ιδιαίτερη ευαισθησία των αρχών για υποτιθέμενες παραβατικές συμπεριφορές ανήλικων μαθητών που χρειάζεται να σκύψουμε πάνω τους ειδικά την περίοδο αυτή με όλες τις δυσκολίες που βιώνει η ελληνική οικογένεια , αλλά αντίθετα καμιά παρόμοια ευαισθησία έναντι αυτών που θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των μελών της σχολικής κοινότητας και πιο συγκεκριμένα της ηγεσίας του υπουργείου.
Η Ένωση Γονέων ζητά να σταματήσει τώρα οποιαδήποτε δίωξη κατά μαθητών και των γονέων τους με πρωτοβουλία της Διεύθυνσης του σχολείου αλλά και της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Αιτωλοακαρνανίας, όταν μάλιστα γίνεται γνωστό μέσω πληρεξούσιων ότι «ίσως»….
Εμείς οι γονείς μέσα από τα θεσμικά όργανα των οργανώσεων γονέων θα συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε για το δημόσιο σχολείο των σύγχρονων αναγκών.
Θα είμαστε μπροστά στον αγώνα κατά της αστυνομοκρατίας στα σχολεία με πρόσχημα την εύρυθμη λειτουργία τους. Στην εκπαιδευτική κοινότητα αρμόζει μόνο ο διάλογος και όχι ο εκφοβισμός και οι απειλές.